/ Om organisationen / Ledige stillinger

Ledige stillinger

I EjendomDanmark vil du blive en del af en moderne brancheorganisation med høje ambitioner.

Foto: iStock, TobiasSagmeisterPhotography

Ledige stillinger

Brænder du for at skabe succesfulde events, arrangementer og webinarer for vores medlemmer? Så er du et godt bud på vores nye eventkonsulent hos EjendomDanmark. Vi søger dig, der kan følge et arrangement fra idé til succesfuld afvikling – og som har styr på hele processen undervejs.

EjendomDanmark arbejder for vores medlemmer. En vigtig del af dét er vores arrangementer og events, der i størrelse spænder fra vores årlige og ambitiøse topmøde til vores løbende webinarer. Vi søger nu en ny kollega, der bliver det faglige omdrejningspunkt på vores arrangementer og netværksaktiviteter.

Hverdagen for vores nye eventkonsulent er afvekslende: Nogle dage foregår planlægningen på kontoret, mens andre dage går med at afvikle et arrangement. Som vores eventkonsulent styrer du det hele med sikker hånd.

Lidt mere om jobbet

  • Du bliver det primære omdrejningspunkt på vores arrangementer, der dækker alt fra aktiviteter på Folkemødet til konferencer
  • Du har snor i arrangementer og netværk fra idéfasen til eksekvering og samarbejder med dine kollegaer og eventuelle samarbejdspartnere undervejs
  • Du har blik for markedsføringen af vores arrangementer – måske du sågar kan udføre en del af det selv
  • Du har styr på alle detaljer i dine arrangementer og bevarer det kølige overblik
  • Du arbejder selvstændigt og trives med det

Lidt mere om dig

  • Du har en relevant uddannelse – fx som event manager – og gerne et par års relevant erhvervserfaring
  • Du er både initiativ- og idérig
  • Du er selvstændig
  • Du arbejder struktureret og har blik for detaljer
  • Erfaring fra medlemsorganisationer er et plus

Og så lidt om os

  • Vi er et sekretariat med høje ambitioner, og vi vil altid hinanden (og medlemmerne) det bedste
  • Som en politisk organisation er det i vores DNA at reagere hurtigt på aktuelle begivenheder og de muligheder det skaber
  • Vi løber nogle dage stærkt, men prioriterer også fleksibilitet, så hverdagen kan hænge sammen.
  • Vi samarbejder på tværs både i hele organisationen og i vores team
  • Der vil i begrænset omfang desuden forekomme rejseaktivitet i Danmark

Kunne jobbet være noget for dig?

Send dit CV indeholdende en kort motivation til os via QuickApply. Vi holder samtaler løbende. Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte kommunikationsdirektør Cecilie Lund Vinther på clv@ejd.dk.

Vil du være en del af EjendomDanmarks økonomiske maskinrum? Vi søger en dygtig og selvstændig bogholder/regnskabskonsulent, der kan tage ansvar for både de daglige bogholderiopgaver og de større regnskabsopgaver i årets gang – fra fakturering og momsafregning til projektregnskaber, afstemninger og bidrag til årsrapporten.

Stillingen kan tilpasses din erfaring og dine ønsker, og vi er åbne for, at du arbejder på deltid 25–30 timer om ugen.

Dine primære opgaver

  • Debitorstyring og fakturering
  • Kreditorbogholderi og betalinger
  • Kontering og fakturahåndtering i Business Central og NaviDoc
  • Løbende afstemninger af balanceposter
  • Deltagelse i måneds- og kvartalsafslutninger
  • Bidrag til årsrapporten, herunder samarbejde med revisor (PwC)

Afhængigt af din profil kan du også få opgaver inden for:

  • Budgetberegninger og økonomisk rapportering til ledelsen
  • Lønbogholderi og administration.
  • Udvikling og optimering af økonomiprocesser, herunder digitalisering og automatisering

Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring fra en lignende stilling som bogholder, regnskabskonsulent eller controller
  • Er stærk i bogholderi og regnskabsopgaver og måske også har erfaring med budget og ledelsesrapportering
  • Arbejder struktureret, detaljeorienteret og leverer høj kvalitet – også når der er travlt
  • Er serviceminded, imødekommende og har lyst til at samarbejde på tværs af organisationen
  • Har erfaring med Business Central og gerne NaviDoc, samt er rutineret bruger af Excel

En relevant uddannelsesbaggrund, fx merkonom, HD-R eller tilsvarende, er en fordel – men det vigtigste er din erfaring og lyst til at løfte økonomiopgaver i en kompleks og spændende organisation.

Om EjendomDanmark

EjendomDanmark er erhvervsorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark. Vi repræsenterer ca. 85 % af det professionelle ejendomsmarked, som skaber mere end 130.000 arbejdspladser og bidrager med 140 mia. kr. til BNP hvert år.

Læs mere på vores hjemmeside www.ejd.dk eller Linkedin https://www.linkedin.com/company/ejendomdanmark/

Hos os bliver du en del af et sekretariat, hvor samarbejde, høj faglighed og god stemning går hånd i hånd. Vi tilbyder gode personaleforhold, herunder frokostordning, hjemmearbejde, pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Praktisk

Send dit CV og ansøgning til os via QuickApply senest 22. september 2025.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef Christian Hejlesen på che@ejd.dk eller 20 68 32 07

Mød vores medarbejdere

EjendomDanmarks medarbejdere er et af organisationens største aktiver. Mød dem alle her.

Se dem her