/ Nyheder / Ny kampagne sætter fokus på ejendomsbranchens bidrag og værdi

Ny kampagne sætter fokus på ejendomsbranchens bidrag og værdi

EjendomDanmark lancerer nu en ny kampagne, der af flere rul i 2025 vil sætte fokus på den store værdi, som ejendomsbranchen skaber for samfundet.

Af

Kampagnen bruger én bygning som billede på branchens mange bidrag til samfundet.

Ejendomme er mere end kvadratmeter og mursten – de er rammerne om danskernes liv. Det budskab står centralt i EjendomDanmarks nye kampagne, der netop er lanceret med det formål at sætte fokus på ejendomsbranchens afgørende betydning for samfundet. 

Kampagnen tager os med rundt i én samlet bygning, hvor hele branchen bor side om side: Fra boliger og erhverv til industri, kultur, historiske ejendomme og foreningsliv. Bygningen fungerer som en metafor for det brede spektrum af bidrag, som ejendomsbranchen leverer til det danske samfund hver eneste dag.

“Ejendomsbranchen er en central spiller i både den grønne omstilling, byudvikling og opretholdelsen af vores fælles infrastruktur. Det er vigtigt, at vi synliggør den rolle – både over for branchen selv, over for de unge, vi gerne vil tiltrække, og over for de politikere, der skaber vores rammevilkår,” siger Peter Stenholm, adm. direktør i EjendomDanmark. 

Som medlem kan du hente kampagnematerialet her. 

Andet end kvadratmeter og afkast

Med kampagnen ønsker EjendomDanmark at styrke forståelsen af branchen som andet og mere end kvadratmeter og afkast. Ejendomme danner rammerne for liv, fællesskab og erhverv – og det er en fortælling, der fortjener at blive fortalt. 

EjendomDanmark håber, at kampagnen vil blive taget godt imod i branchen – og opfordrer alle aktører til at være med til at fortælle den fælles historie. 

Som medlem kan du hente kampagnematerialet her. 

Se filmen her

Som medlem kan du hente kampagnematerialet her.