TemaTorsdag - Webinar om digital post
Webinar: Få styr på digital post – sikker og effektiv kommunikation i en digital verden
Digital post er en central del af kommunikationen mellem virksomheder, myndigheder og borgere. På dette webinar stiller vi skarpt på mulighederne og kravene, når du skal sende og håndtere dokumenter digitalt – sikkert, effektivt og i overensstemmelse med GDPR.
Til denne TemaTorsdag får vi besøg af mit.dk, som fortæller om digitale kunde- og medlemsrejser i et GDPR-sikkert miljø, og e-Boks, som giver dig konkrete værktøjer til sikker og målrettet dokumentlevering. Du får bl.a. indsigt i:
- e-Boks og det digitale brevmarked – hvad er mulighederne, og hvordan ser landskabet ud?
- Identificering af modtagere – brug af CPR-/CVR-nummer, navn, adresse og e-mail.
- Håndtering af ny og gammel adresse – hvordan sikres korrekt levering når fx en lejer er fraflyttet en adresse.
- Handlingsbaserede dokumenter – hvordan kan digital post skabe værdi og engagement hos modtager?
- Retsvirkning og leveringskvittering – forstå den juridiske betydning af forsendelser i e-Boks og hvordan du stærkt i en evt. retssag.
Webinaret er målrettet dig, der arbejder med digital kommunikation, dokumenthåndtering eller har ansvar for sikker og sporbar postlevering. Vi glæder os til at inspirere dig med nye indsigter og praktiske løsninger.
Agenda:
Kl. 09:00 – 09:20: Velkomst EjendomDanmark
Kl. 09:20 – 09:50: mit.dk
Kl. 09:50 – 10:25: e-Boks
Praktisk info:
- TemaTorsdag foregår som webinar.
- Det er gratis for alle medlemmer af EjendomDanmark at deltage i TemaTorsdag.
- Teamslink fremgår af Membersite under nyheder.
Praktisk information
Tidspunkt
22. maj 2025 09:00 - 22. maj 2025 10:30
Pris (ex. moms)
Medlem: 0 kr.
Ikke medlem: 500 kr.
Sted
Digitalt