Vi benytter cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies   

ED forum for ejendomsadministration

Kommende møder i ED forum for ejendomsadministration - se kalenderen


ED forum for ejendomsadministration skal gøre ejendomsadministrationsbranchen klogere. Det er et fagligt forum for foreningens medlemmer, hvor aktuelle problemstillinger i arbejdet med administration af egne eller andres ejendomme behandles. 

Arrangementerne vil ofte foregå i samarbejde med en eller flere professionelle aktører på markedet. Emnerne kan for eksempel være andelsboligregnskaber og forurening i boligejendomme.

Møderne i ED forum for ejendomsadministration vil typisk foregå som gå hjem-møder, der varer cirka to timer. Møderne vil normalt blive holdt fra kl. 15.00 til 17.00 hos EjendomDanmark i vores mødelokaler, Nørre Voldgade 2, 3. sal, 1358 København K.

Du er velkommen til at kontakte EjendomDanmark på telefon 33 12 03 30 eller pr. mail info@ejd.dk for at høre nærmere.

Tilmelding til ED forum for ejendomsadministration indebærer, at man fremover vil modtage invitationer til kommende arrangementer direkte på e-mail.

Se liste over tidligere afholdte arrangementer